Сканді-Вейка
Среда, 08.01.2025, 02:32
Категорії розділа
СТАТТІ [2]
ТВОРЧІСТЬ [0]

     
     Випадкова фотографія

 
[Театр юного глядача]

Статистика

Онлайн всего: 11
Гостей: 11
Пользователей: 0


Приветствую Вас Гость | RSS
Каталог статей
Главная » Статьи » СТАТТІ

Метод проектів

Проектні технології – шлях до формування творчої особистості школяра.        

Передумови застосування методу проектів

Основні етапи методу проектів:

   1.Підготовчий етап роботи педагогічного колективу:

·                       вибір керівників проекту та учасників

·                       вибір теми, мети та завдань проекту

·                       визначення керівників та учасників проекту

·                       основні напрямки та шляхи реалізації

1.1Підготовчий етап роботи груп учнів та батьків над проектом:

· попереднє ознайомлення з вступними установками на проектний день

· визначення проблем та завдань дослідження

· висування гіпотез і способів вирішення

· обговорення методів дослідження

· розподіл роботи між учасниками групового проекту

· початок роботи по збору інформації

2.Основний етап:

·продовження роботи по збору інформації

·самостійна (індивідуальна, парна, групова) діяльність учнів з реалізації проекту

·систематизація та аналіз отриманих даних

·обговорення способів оформлення кінцевих результатів

·підведення підсумків, оформлення результатів

3.Заключний етап:

·                     презентація проекту

·                     представлення результатів проектів у вигляді матеріального продукту (альбом, книга, газета, доповідь, макет, модель, план, схема, графік …)

·                     рефлексія

 

 

Категория: СТАТТІ | Добавил: vovalenin24 (06.11.2010)
Просмотров: 947 | Теги: метод проектів схема | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
При використанні будь-яких матеріалів обов"язкове посилання на сайт scandyveshki.ucoz.com (для Інтернет-ресурсів - гіперпосилання). Всі права застережено. Copyright scandyveshki.ucoz.com © 2010 - 2025